2009-04-27 / 20:16:44 / Allmänt

Lista, babe!

Lovar du att du är ärlig? absolut
Du heter: Nathalie
Smeknamn: har nog inga direkta, bara josses "natutta" ibland.
Vem behöver du mest just nu: naw, gizmo! <3
Vad tror folk om dig? Jag tror folk kan misuppfatta hur jag är, men jag vet faktiskt inte.
Stämmer det? haha, vetinte.
Vad får du oftast komplimanger för?: mitt hår, vet inge annat.
Vad säger du för att imponera på någon? HAHA, dt blir bara fel.
Hur imponerar man på dig? Om man är lätt att prata med, rolig och snäll.
Brukar du skratta för dig själv? haha jodå.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vars går alla fotbollskonfan? (:
Var bor du? luleååå.
Sprit, cider, vin eller öl: cider, antalle
Brukar du bli för full: aldrig
Är du allergisk i mot något: nope
Har du haft sex idag: nerå
Nästa mål i ditt liv: jag lever i nuet, så vettefan.
Hur svarar du i mobilen: "Hallå" lr "hej det är natalie"
Vem ringde du senast? minns inte
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam: jepp
Vanligaste färg på dina kläder: troligen svart.
Vad saknar du: min älskade kisse.
Hade du en bra kväll igår: jada
Favorit dryck på morgonen: mjölk eller juice
Rakar du benen: jadå
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardag somnar jag vi 11 och helg 1-2 oftast.
Är du blyg? nja, ibalnd men oftast inte!
Sysslar du med någon idrott: FOTBOLL <3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: klart som fan :D
Har du spytt offentligt: neit :P
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: no comment.
Vad gör du i morgon: skola och träning.
Vad är det värsta du vet? personer som ljuger, svikare.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 100 nå sånt.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte, ingen jag kommer på just nu.
Vad använder du för shampoo? vet inte vad det heter och jag is inte kolla.
Tycker du om någon just nu: massor!
Du samlar på: ingenting
Gillar du golf: nae, jag suger på dt också för den delen.
Vilken tid gick du upp idag: 06.45
Är det okej att gråta: helt okej, oyess.
När grät du senast: nån vecka sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpt en jävla massa stuffs, rest.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Men har det som passar en bäst och som man tkr är skönt!
Har du piercing: öronen (a)
Vill du gifta dig: Jadå
Vill du ha barn: inga planer just nu om man säger så, men dt tror jag säkert.
Är du musikalisk? jorå, lite.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten i stora last.
Vilken är din favoritglass: har så många.
Tror du på ett liv efter döden: kanske....vem vet ?
Vad äter du helst när du ser på film: godis.
Har du tandläkarskräck: nja, jag gillar det inte.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls helt klart.
Vilken ögonfärg har du: blåa!
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nejnej,
Hur ofta tränar/motionerar du: 4 ggr i veckan.
Senaste låt du hörde: http://www.youtube.com/watch?v=p6FFQ3CJcBU

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: