I´moving on.
2009-04-26 / 18:04:46 / Allmänt

Jag har haft fotboll hela helgen. Både in my head och fysiskt, och jag älskar det! foboll <3 Matchen idag gick inte sådär jätte bra, vi spelade grymt bra men tappade så det blev förlust emd 2-0. Efter matchen for jag Med Elvira och Anglica för att kolla när Baik spelade,dom förlorade också med 2-0 men blev väll inte att kolla på matchen så mycket och jag fick veta en hel del, inga detaljer! Kyss på dom brudarna alltså.

Har chillat hela dagen, glott på tv och lite annat. Funderar på hur det ska bli med skolan imorron, men jag kom just på att jag har utvecklingssamtal så jag måste dit. Men jag kommer vara förjävla trött efter att ha spelat cup hela helgen.

Nu ska jag se one three hill, så ha det bäst!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: