måndag.
2009-04-20 / 21:32:26 / Allmänt

Fredag: Sanna skrev inlägget, för jag ides inte blogga. Jag var med sanna o jenny hela dagen. På kvällen var vi på skogsvallen och sedan sov jag hos dom (y) 
 
Lördag: Jag var med folk hela dagen, och på bv och kollade på matcher, bla damlget, som förlorade. Sen red jag i stallet också med jenny o sannas häst, det gick bra faktiskt! På kvällen kring 6 så åkte jag hem, då ringde tudda och så kom hon över till mig. Alltså den kvällen var grymt bar ska jag säga, vi såg en film " på smällen", sen tjocka vi på och skrattade och snackade i teleofn i cirkus en timme, with people. Tudda for hem kring halv 12.

Söndag: Chilla dag som fan, sen på kvällen hade jag träning, jag kan bara säga att jag blåste nästan bort, vilket väder!

Måndag: Skolan gick helt okej, var emed minna och tudde sen efteråt. Men nu är jag bara så jävla arg eftersom min dator har gått sönder! Alla bilder och allt är borta ;O Den kanske går att fixa.

vi hörs, puss!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: