taking back my love.
2009-04-16 / 20:48:58 / Allmänt

åh herregud vad jag är arg, sk nog inte skirva enr allt med ni kan få 2 anledningar. För det första så har min Tindra ( min hund ) hoppat upp i min säng och lerat ner den,så nu måste jag bädda om allt :o Sen så har det blåst så otroligt kallt idag så det känns som att jag börjar få lite smått ont i halsen...Sen är det så att vi har prov nästan direkt efter lovet, och vem orkar plugga på ett lov, seriöst ?

Jag kan kortfatta dagen såhär:
Sova.
Sanna o Jenny.
Kollat på Baiks träning.
Angelica.
Träning.
Ätit som en elefant.

Imorron ska jag nog umgås med mina hjärtan, fan va chill alltså. Dom måste förövrit hjälpa mig med so:n. Sen imorron kväll blir det att vara på skogsvallen, ska se Baik damlag - Lira damlag 19.00, be there! =)

Alltså Elvira stehn, vilken söt flicka du är alltså, förlåt att jag garvar som fan åt dig, men du är bara för gullig! <3

skriver imorron innan jag far, kyss!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: