torsdag
2009-04-23 / 20:36:37 / Allmänt

YES älskade dator, you´re back. förlåtförlåtförlåt för att jag inte skrivit på typ 100028485950950 år, men nu är jag tillbaka eftersom min dator är lagad! Alla bilder o allt är borta , så jag är fortfarande jävligt sur, men annars så funkar allting.

Dagarna som jag inte skrivit har varit fett härliga, så chill alltså! Påskolan har vi haft noprov, det gick sådääär, sen har vi legat på bv varenada hål, solat och kört fotboll (y) Imorron börjar vi 09.00 då vi ska vara på lillan och se en musikal. Sen börjar vi 11.00 igen och avslutar dagen 13.45, i think om vi har musik vill säga.

Men jag längtar supermycket till imorron, taggad som fan! Vi har match, eftersom det är ju bodencupen i helgen, jag tror det är lsk vi möter och jag inte minns fel, KROSSA! :D

Men nu ska jag äta, har varit på träning för ett tag sen så blir att bara slappa hela kvällen, kanske det är ngt bra på tv ?

Här är några bilder från gårdagen;


 ida och lydia på bv, igår.
 plugg...
 philip ville visa sina skills, så han klättrade upp i målet.
 ego mitt i allt.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: