it´s you.
2009-04-28 / 21:07:38 / Allmänt

Jag orkar verkligen inte skriva senare, så jag gör det nu för att få det bortgjort.

Träning gick asbra, sjukt härligt det var att träna idag. Angelica har även hjälpt mig nu med att lägga in låtar åde här på bloggen,så dt kommer! Jag har precis duschat,ätit,pluggat och suttit här och ska snart gå se på tv, desperate houswives.
 
Jag har glömt bort att berätta en sak. I måndags efter hälsa så satt typ hela klassen och väntade på att so:n skulle börja och så började ludde mucka med nå killar och dom höll på med nått där, sen så blir det tyst en sekund och så kommer Rasmus där och sjunger " take my breath away", haha som vi garvade! :D Det var seriöst dagens.

Jag pallar inge mer, min rygg gör ont!
t vårvårvårvårvårvårvårvår!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: