första dagen avklarad.
2009-08-24 / 20:22:16 / Allmänt

Ja, jag klarade mig igenom första skoldagen även fast vi gick heldag. TRAGISKT ENGLIGT MIG! Första dan efter sommarlovet går man väll ändå halvdag ? Jaja, vi gjorde inget speciellt pratade mest om schemat åde vi har ju fått en ny mentor nu. OCH jag är så himla glad över att få träffa alla, sjukt kul det var, jag har saknat vissa som fan. Puss på mian söta vänner, och det fanns vädligt mycket att prata om! Men inte så pepp på imororn då vi börjar gå efter schemat ;o
Nog om skolan. Har varit med minna resterade dagen till min träning var. Chillkväll, fan vad jag ska chilla tills jag somnar, det är faktiskt härligt att ha sånna kvällar sometimes.

 STAMP ON THE GROUND! :D

1 Kommentarer
sanna:

bra låt ! :)



SKRIVET DEN: 2009-08-25 KL: 15:02:12 URL: http://ssannal.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: