fredag.
2009-08-28 / 23:23:30 / Allmänt

Jag har just nu ff här hemma, så sitter här helt själv. Det är faktiskt väldigt skönt. Fast jag har typ telefonpratat bort hela kvällen sen jag kom hem. Jag är inte trött, inte glad,inte sur utan bara helt tom,känns sjukt. Jag längtar helt ärligt till imorron, då jag ska umgås med tuddagirl och bubbla tills vi kokar upp. Blir stan på dan tomorrow jag ska ju klippa mig åde! Men jag bloggar väll imorron innan jag drar mig in mot stan, hej så länge sötnosar!

Alltså jag känner mig som en boll, det är bara lite svårt just nu. Jag vill göra som jag vill, men det är ju jävla fullt upp 24/7 typ. Ajja, ska göra det bätsta av det. MINNA,TUDDA,LYDIA,IDA! ni gör min dag babes! <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: