kom änglar.
2009-08-22 / 20:41:36 / Allmänt

Det gick inte så bra idag. Vi förlorade båda våra matcher, men studtals spelade vi bra. Mot infjärden blev det 2-0. Sen mot öjebyn 3-1, jag gjorde målet för oss där. Ajja, nya tag imorron då vi möter kiruna.

Alltså tror ne jag är nå smart lr ? Igårkväll så spillde jag nagellack på mina gråa assköna mjukisar så jag sprang snabbt ner och sköljde av dom och idag syns knappt fläcken, tur de. Sitter och smsar med pontus för tillfället, skulle vara med han imorron men tror inte det blir nått han hade 2 träningar. Blir nån anna dag. Alltså jag måste bara få tillägga att jag skrattat förbannat mycket idag, åt rheymart, adam och allt o alla, fan vad kul! :D Måste väll nyttja dom sista dagarna av sommarlovet väl, i guess. På måndag är det skola, fyfan -.- Ska iaf lägga mig i sängen och se film på datorn nu,puss! Sen blir det att få massage av mamma, eftersom på matchen idag fick jag en lårkaka hoppas det går över till imorron :o

Lista, bara för att jag har tråkigt.
Jag kommer från: luleå
Jag heter: Natalie
När fyller du år? 22 mars
Tycker du om någon just nu? tveksamt.
Om sex månader: om jag tkr om nån då lr va?
Jag samlar på: inget tror jag.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? tudda och minna oftast.
Gillar du golf? nej.
Vilken tid gick du upp idag? 07.30
Har du sovit i din egna säng inatt? japp
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? beror på vem det är som ringer.
Vad ska du göra ikväll? se film och bli masserad!
 Vad ska du göra imorgon?  spela fotboll och vara med folk.
Var vill du bo när du blir stor? i luleå lr gbg vore nice.
Är det okej att gråta? ja
När grät du senast? minns inte.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? spara,resa, köpa massor såklart.
Bär du glasögon eller linser? nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej =)
Har du piercing? öronen
Har du tatuering? nope
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? ja
Solar du ofta? ibland, men inte på solarium.
Är du bra på att laga mat? haha nej
Gillar du att dansa? OHYES!
Hur vig är du? typ inge alls.
Vilken är din favoritglass? b&j
Tror du på ett liv efter döden? jag vet inte
Bor dina föräldrar tillsammans? jåå
Är du morgon eller kvällsmänniska? mest kvälls, men båda.  
Vilken ögonfärg har du? blåa
Vilka hårfärger har du haft?  typ blond,rött,brunt och nu blond
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja
Är du beroende av något? ja
Senaste låt du hörde? knock you down.
Brukar du bädda sängen?jaa.
Har du kysst någon den sista veckan? ja.
Vem kramade du senast? vet inte
Var du glad igår? på dan ja, kvällen nej.
Sminkar du dig? ibland
Känner du dig värdelös? nä.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: