måndag.
2009-08-31 / 16:47:20 / Allmänt

Ja då var det gjort iår igen. Skolfotot är taget och såklartär jag inte nöjd. Iaf tror jag inte det, vi fick ju som inte se fotorna. Jag fick iaf sitta iår för typ första gången, hah chill. Men annars har skoldan varit sisådär, har mått dåligt halva dan, sen kom evelina till min räddning med en alvedon, tack gumman.

Jag får väll se vad som händer ikväll. Antar att det blir rätt chill eftersom ja inte har nått att göra. Tänkte höra om jag kunde umgås med sanna och jenny men dom hade träning. Kanske tar och städar rummet som det aldrig blev att göra igår, jag vet är är väll lite lat. Jag sitter också och kollar när det är match nästa gång och det är ju lördag, då vi drar oss iväg mot jokkmokk och ger dom lite stryk!

Bilder från dagen:


 

1 Kommentarer
ida:

åh, du kommer säkert se ut som världens babe i katalogen ! :D



SKRIVET DEN: 2009-09-02 KL: 16:42:01 URL: http://iidasundstrm.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: