@ minnas place.
2009-08-27 / 18:19:15 / Allmänt

Enhetsdagen today. Haha, fyfan alltså. Jag gjorde då allting, jag o sanna körde järnet, fan vad bässst. Vissa grejer var faktiskt så roligt jag höll på asgarva. Men jag säger bara såhär att nästa år då vi är 9.or då jävlar ska 8.orna och 7.orna få det skämmigt, skadeglädje typ ?

Jag och minna har befunnit oss i stan ett tag där jag köpte dust it och bokade en klipptid till på lördag. Träffade lite folk också. Sen har vi chillat här, och minna är i full gång med att bygga sin byro och välja kläder till helgen. Och vad gör jag jag sitter och bloggar o lyssnar på musik, felåt gumman. Men till lite hjälp har jag ändå varit. Minna har även suttit och pratat hela tiden ungfär under vistelsen i stan och jag har nästan skavsår i öronen, haha! Nä nu ska jag ta och dra mig härifrån och hjälpa tjejen.

Skriver ikväll!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: