onsdag.
2009-08-26 / 17:51:46 / Allmänt

Dagens..
Dagens outfit: gråa mjukisar, vitt linne, rosa slappt linne och adidaskofta.
Dagens låt: Justin biber- favorite girl.
Dagens dusch: ingen, men efter träningen.
Dagens frisyr: boll på skallen och hängade lugg.
Dagens smink: foundation endast.
Dagens planer var: skolan och träna.
Dagens ville ha: kortare dag i skolan! ;o
Dagens saknad:
Dagens drog: tuggummi.
Dagens tråkigaste: SKOLAN.
Dagens roligaste: men lätt folket som kom så överskande today.
Dagens finaste: ehh, ingen aning.
Dagens var tvungen: att va i skolan.
Dagens dricka: vatten, höhö.
Dagens köp: inget alls.
Dagens mat: skol lunch, och sen till middag tacos.
Dagens sjuka: absolut inget alls!
Dagens mående: priiima fast trött.
Dagens mening: " men godmorgon"

Träning snart, inte så jättepepp för jag är trött som bara den. Men träna ska jag sen skriver jag tonight om vad som faller mig in. Puss så länge.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: