söndag.
2009-08-23 / 21:23:29 / Allmänt

Dagen: Vi vann mot kriuna med 5-1, jag gjorde 2 mål. Sedan for jag hem till angelciao h vi badade bubbelpool i säkert 1 timme och lyssnade på musik sedan gjorde vi oss klara och for till gammelstad där vi kollade fotboll. Adam kom oxå och sen minna, där väl träffade vi samuel och pontus. Efter deras träning snackade vi med pontus ett tag åde innan vi alla begav oss hemåt.

Imorron är det skola och fysatan vad sommarlovet har gått snabbt. Men min sommar har iaf varit helt underbar den bästa av alla. Den har bestått av : psg, uff, umgåtts med folk, sena kväller med folk, stan, klubbviken, sett skaburbian, spelat fotboll, lärt känna massa nya människor, varit i norge, steekkt som fan, tjejkvällar, varit i antnäs och umgåtts med mina vänner och massamassa mer! <3
Jag har typ noll bilder efterosom dom flesta försvann då jag fick virus. Men som sagt om ni kollar på alla bilder jag lagt upp under sommaren förstår ni nog vad jag har gjort! :D <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: