;*
2009-12-27 / 22:54:59 / Allmänt

I'm chillin' in my bed yo. Nej okej, men hej. Jag har just tvättat bort sminket och dragit på mig en stor t-shirt. Ligger i sängen och ska snart sova, är dötrött. Steg upp 08.30 idag, så inte det minsta konstigt.

Glömde ju förövrigt att berätta i förra inlägget att igår blev det en helbra kväll. Började hos Angelica med massa folk ,sen vandrade vi alla ( 13 pers typ ) över till saras place där vi chillade åså. Drog vid 11 nångång då dom flesta begav sig hemmåt. Hände lite grejer också, skrattliga saker.

Imorgon blir det en sista runda på stan med angelica,sanna o jenny för att leta reda på skor och underkläder, rearearea. Hoppas jag hittar nått, behöver verklinge det. Sen hocket 19.00- Luleå hockey förfan.

Nu film typ - sen sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaa som jag har längtat till att få sova, känns alltid så bra då man är riktigt trött, då det bara sbider i ögonen att bara lägga sig ner och sova helt enkelt!

kärlek;



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: