feel the fear and do it anyway.
2009-12-25 / 19:41:15 / Allmänt

Till att börja med kan jag säga att det inte längre ser ut som att en bomb har slagit ner i mitt rum, för nu har jag städat. Rensat hela rummet, gjort om lite ( satt upp hyllor och gjort om sminkbordet) och städat hela rummet + att jag hjälpt mamma = vattnat blommorna och dammsugit. Så, en applåd till mig. Ungefär vad jag har roat mig med under dagen.

Jag älskar min nya dator, helt jävla perfekt på alla sätt o vis. Tack än en gång mina kära föräldrar.

Tagga mellandagsrea imorgon med sanna och jenny, jojevlar vad det ska shoppas. Har typ 1000 kr, allt lär ryka första timmen. Men smällar man får ta då jag är i farten, det är rea och jag har pengar. Kläder, skor ja massa skulle behövas. Jag har faktiskt suttit här och gjort en lista över allt jag behöver, duktigt.

AHH, sitter och dunkar musik och har huset för mig själv. Känner mig på discohumör och jag vill göra nånting! Jag är jättepepp för att göra nått, nån som känner likadant ? Imorgonkväll kanske, får väll se.

Slänger nog in ett inlägg senare, pussohej.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: