if you were a dream, i would take you as a nightmare.
2009-12-31 / 12:28:01 / Allmänt

Every day
Every night
I wanna see you baby,
stayin´ by my side.
You´re my little angel,
you´re my little star.
I´m still waitin´ every hour,
you´re so close to my heart.

Vaknade för inte så länge sen, har käkat frukost och inget mer. Ska börja min packa alla stuffs som ska med till marcus. Sen chilla, duscha och göra mig klart o allt sånt. Ska även bädda sängen, haha det var ett tag sen.

Men jag säger det redan nu, gott nytt år allesammans! Ha nu en riktigt god fortsättning ocvh hoppas 2010 blir great! Jag hoppas då att mitt år kommer bli helt awesome, om man tänker på sommaren Gothia o allt ju! Så man kan säga att jag är rätt taggad för 2010.

Så alltså nyår kommer firas hos marcus med folk, himla kul! Kiss and hugs partypeople! ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: