later.
2009-12-29 / 19:42:55 / Allmänt

Ja, jag hittade en bh på stan sen så hittade jag ett par skor jag vill ha som mamma ska köpa till mig nästa vecka tror jag. Intressant va ?

Ska fixa lite till imorgon, packa väskan och ta fram alla kläder. Ska spela matcher med komunlaget imr i arcus, samlig redan 09.00, men det blir säkert jättekul. Länge sen det känns som att man spelade mastch!

Jaja, jag är vrålhungrig så ska gå och ta och stoppa mig nått i magen. Sen vet jag fan inte vad som händer, tar kvällen som den kommer. Ska föröska gå och lägga mig tidigt, typ vid 12 fast det kan jag ju bara drömma om, kommer säkert somna 2 lr nå.

Intressanta klubben antecknar, onödigt inlägg. Men vi hörs imorgon, kiss and hugs!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: