måndag.
2009-12-28 / 23:01:10 / Allmänt

Måndag idag, att det inte är skola känns underbart. Länge sen jag inte var i skolan på en måndag, jag säger bara lov. Men, vart i stan ett tag med sanna,jenny,angelica och sen elin o emmelie ett tag. Blev att köpa trosor och en tröja, på rea! Sen blev det hockey med folket, dock så förlorade luleå, sämst alltså.

Ska chilla hela kvällen, möjligtvis att jag läser ut boken " inte som anfdra döttrar" har bara 20 sidor kvar så. Sen ska jag ta ett snacka med mamma min, hon och jag har en liten fight. Hon går mig på nerverna och vi har inte helt samma åsikter, morr. Pappa är i inte heller min vän för tillfället, less ? ohja.

Stan imorgon igen ?! ja ni, jag har varit i stan 4 dar i rad typ med sanna o jenny imorgon också. Stadsbarnen  typ, haha nä med ska köpa en bh och kolla en tröja, skor med eftersom jag inte hann med det idag. Men nog blir det en bra dag imorgon också, livet flyter på.

Pussohej.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: