söndaG.
2009-12-27 / 18:01:26 / Allmänt

Jag vill typ bort, jävligt långt bort från Luleå. Typ stockholm hade passat bra. För nu händer det rätt mycket som jag inte pallar. Eller mycket är det väll inte, men jag är less på att det händer samma saker every day, jag vill se nått nytt. Less på luleås butiker, less på luleås folk, less på luleås aktviteter. Ja en hel del.

Blev en tripp in till stan idag, först inpuls sen nån halvtimma i stan med sanna o jenny. Sen har jag suttit och glott på min brors hockeyträning, jag höll på frysa ihjäl, mina fötter och händer var typ iskalla och ja vettefan hur jag ens kunde ta mig till bilen. Menmen, nu är jag hemma i ett överkokande hem, pappa håller på att elda i öppnaspisen så värmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, jatack.

Måndag imorgon, vad händer då ? Måste till stan och kolla om jag hittar nå skor, underkläder och väska. Sen äre ju fan hockey på kvällen, det vare ett tag sen, weho.

Jag längtar till nyår, 4 dar! Partypartryparty.

'Ikväll blir det väll att chilla i guess, se film, äta onyttigheter och sitta här. Ska försöka städa rummet så det är överstökat. Det är äckligt stökigt igen, jag får typ städa hela tiden känns det som..

Käk nu, skriver tonight.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: