tisdag.
2009-12-22 / 22:38:51 / Allmänt

JULLOV, helt fucking awesome. Hur härligt som helst, det här är vad jag verkligen behöver, jullov!
Lovet började förövrigt rätt bra, slutade 11 idag, sen blev det stan för att köpa de sista julklapparna sen hem till s&j för att sova lite innan det var dags för träning.

Nu sitter jag här glad och pigg. Betygen fick vi ju också idag, jag är ganska nöjd faktiskt. Imorron blir det gymet med s&j, rätt pepp på det faktiskt.

FAn vad härligt att kunna vara uppe länge, sova som fan, umgås med massa. OCH HÖR OCH HÄPNA. Det är jul om ungefär en dag. Tiden bara springer iväg, jag hinner knappt med. Det här halvåret i 8.an har gått så sjukt snabbt, känns som att jag kommer bli vuxen alldeles snart, att allt bara rusar förbi.

Men iaf, detta lov kommer säkert blir helt great. Ha ett bra lov ni också, sköt om er. PUSS

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: