fredag.
2009-02-27 / 14:51:09 / Allmänt

WOHO, hockeyn igår var skitkul!, förutom att luleå förlorade men annars var det ju helt galet bra.

Det kändes lätt att gå till skolan idag, har varit på bra humör hela dagen, det gick jättebra på so-provet och jag har fått massor med kramar från typ alla människor. Fast en negativ grej är att jag fått jobb hem nu, så ska försöka göra bort det ikväll.

Imorron åker jag till Thailnad och jag blir uppspelt bara av att tänka på det! Först ska vi ta flyget från kallax till arlanda. Sedan därifrån till Thailand, så på söndag kommer jag ligga på en strand och sola! <3
 
Idag är min dag helt fullbokad kan man säga. Nu ska jag ut emd hunden lite snabbt bara, sen blir det att städa, sedan plugga och sen ska jag och med mamma till farmor för att lämna Tindra ( min hund ), sen lite snabbt förbi sanna och jenny för att säga hejdå, det är en måste! Jag kommer sakan alla som fan, fast jag är bara borta i 2 veckor.

Nu ska jag ut,skriver ett snabbt inlägg imorron och så ni vet blir det nog inte att skriva här i bloggen på dom närmsta 2 veckorna.
Ha det bra. PUSSHEJJJJJJJJJ! // Natalie (:

1 Kommentarer
tudda.:

jag saknar saknar saknar dig! <3



SKRIVET DEN: 2009-03-14 KL: 08:41:06 URL: http://toastme.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: