onsdag.
2009-02-25 / 22:07:54 / Allmänt

Det blev ett sent inlägg idag, har haft fullt upp hela dagen kan man säga.

Skolan var kort, slutade 11. Sen stannade jag josse,joel och ludde kvar där ett tag. Blev tankar på att fara hem till mig, men så blev det inte. Jag och josse gick in till stan, vi var bara tvungna att stanna i parken för att åka bävern, haha lyckat! Sen gick vi och jag letade efter en bikini, men hittade inget alls.
Sedan begav vi oss till farmor, där vi såg en film, sedan gick vi tbx till b-näset, hurtiga va ? (;
Vid halv 7 gick jag ner till kh och träffade massa tjejer, kören var bra lr körerna kanske jag ska säga.

Jag sitter just nu och pratar i telefon med sötjenny, ni skuule nog allt vela veta vad vi pratar om.
Kom just på att jag måste göra både matte och so ikväll, fast det skiter sig nog.

Imorron är det hockey, ska dit med tudda,josse,sanna,jenny. Det blir nog säkert nån mer =)
Jag kan bjuda på några bilder från gårdagen då vi hade idrott och vi var ju så seriösa, höhö.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: