bada hela natten lång..
2009-07-12 / 01:23:35 / Allmänt

..hade jag gärna velat göra. Men iaf dagen har bestått av mitt sista jobb och nu är jag 1500 kr rikare, härligt säger jag bara! Sen så slöade jag i ngr timmar innan jag for upp till ngr i byn, linn ådom och badade bubbelpool i nån timme och sen såg vi film åså, kom alldeles nyss hem.

Imorron lr det blir ju idag, så drar jag till g-stad för att besöka sanna och jenny som jag inte pratat/träffat med på 4 veckor.
Och justfan, jag är så enormt glad. Min dator fick virus för ngr månader sen och jag trodde att alla bilder var borta, så förra veckan hittade jag precis ALLA bilder på våran andra dator, så nu har jag alla bilder igen och sitter just nu och kollar på bilder från då vi gick i 4.an, alltså seriöst. HAHA ;*

Har smsat med joel och dom är i gbg och spelar gothia den här veckan, fyfan vad kul att vara där, lite avis e ja..Ajja, jag är ju bara något pigg så sängen får vänta på mig i ngr timmar till! :)

Nån som är social, smsa vafan (mp) <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: