bästa kvällen/natten ever.
2009-07-25 / 04:26:25 / Allmänt

Förlåt för värsta emoinlägget igår, men jag var tvungen. Så fick ni se hur jag kände för tillfället.

Men nu är allting som super igen, jag älskar typ livet! Har spenaderat kvällen med massa folk, jag minna och tudda var i stan vid typ 6, sen drog vi till b-näset och hade så jävla kul, for till höträsket och hade svinkul! For till bv och träffade elin,emma,sara,mikaela,sanna,jenny och angelica, snackade med dom ett tag åså (: Sen for vi hem till minna och sen drog vi till konsum och träffade gustav, marcus och peter men nu berättar jag inget mer om kvällen/ men den vad kul som fan och jag kommer aldrig glömma den.
Nu ska vi skratta tills vi inte har nån luft kvar och jag ska snacka klart med gustav.
KYSSSSSSSSSS!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: