dampdampdamp!
2009-07-23 / 22:25:15 / Allmänt

Jag är så förbannat jävla less,arg,ledsen,sur och bara allt, fyfan vad lesssssss! Jag hatar allt för tillfället och jag vill bara dööööööööööööööööööö. Jag hatar vissa personer och allt går bara fel hela tiden, alla mina lampor i rummet har gått sönder. Min dator fick just virus, som den fått typ 3 ggr nu och typ alla bilder e borta förutom dom jag har på den här datorn, allt är borta och varför får cp;et virus typ 24/7, jag hatar min dator! Jag hatar allt, jag vill abra grina som jag typ just gjort i 3 timmar men jag vill grina mer, tror nog jag har slut på tårar. Åhhhhhhh. man kan nog inte vara lika arg som jag just nu, jag lovar er -.-

Skriver mer imorron, som fan att jag gör alltså.

1 Kommentarer
Elin:

:/



SKRIVET DEN: 2009-07-24 KL: 09:58:49 URL: http://elinhjort.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: