elcykel!
2009-07-28 / 23:43:07 / Allmänt

Den här dagen har verkligen varit bra kan jag säga.

For in till tudda vid 11 och var där med hon och rebecka sen kom minna och vi 4 drog oss in till staden, där gjorde vi inte så mycket jag köpte nån niveagrej man har i ansiktet istället för foundation, haha enda köpet med 1200 i handen! men ska spara och köpa upp allt nästa gång jag får tid. Men iaf, vi träffade anton och hans två komppisar och snackade med dom ett tag, sen efter ett tag kom anton så gick vi med han, vi gick och lämnade av rebecka till elin och så gick jag tudda,minna och anton till nån skola och satte oss och pratade om typ ALLT! haha, fan vad roligt alltså. Sen iaf drog vi oss till blågåsen där vi oxå satt och snackade ett bra tag och sen kramade anton oss och skulle träffa nån annan, och jag var tvungen att bege mig mot träningen. Så jag bytte om och så hämtade angelica upp mig med hennes elcykel och skjussade mig till träning, tränade och sen cyklade vi tbx fast till bergnäset där jag också har spenderat min kväll. Nu ska jag bara chilla och städa mitt äckligt smutsiga rum, imorron blir det att packa hela dan. Får se vad som annars händer, men sköt om er sötnosar puss! <3

Elcykel är bara så chill, hehe. Fast moppe är bäst, jag vill köra nu! Men nästa år då jävlar!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: