here without you baby.
2009-07-11 / 00:13:40 / Allmänt

Du var allt jag hade, den jag sa allt till och på nått sätt kändes det som att du förstod mig, vilket jag verkligen tror. När jag var ledsen fanns du där, desamma när jag var hur glad som helst och kramade dig så hårt. Vi hade så himla kul tillsammans allt vi har gjort under alla dessa år. När jag kom till världen var du redan där och väntade på mig, du var alltid bredvid mig ,den som hållt koll på mig och funnits till tröst när ingen annan gjort det. Jag kommer ihåg alla minnen med dig, hur jag skrattat åt dig, hur jag lekt med dig min ängel under så lång tid. Jag ville aldrig släppa taget om dig när du var i min famn. Jag kommer verkligen aldrig glömma dig, aldirgaldrigaldrig. Det är alltid dig jag tänker på när jag hör en viss låt och så kommer det förbli tills jag dör, jag svär du var den mest underbaraste katten man kan ha. Gubben, jag saknar dig förävla mcyket. Jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka dig, bara att få hålla om dig i ngr minuter vore så enormt underbart. Jag minns fortfarande din doft, och din så sjukt mjuka gråa päls som jag alltid borrade ner mig i, det blev ett stort hål i mit iv när du försvann vännen. Jag vill bara spola tillbaka tiden då du var frisk och kunde springa och ha kul du med. Men sen den där dagen då du blev sjuk, kunde nästan inte gå och du blev bara sämre och sämre. Jag mådde så grymt dåligt under den tiden och jag visste inte hur det skulle bli med dig. Och den dagen då jag tog dig i min famn, du var så himla lugn. Jag kramade dig tusen gånger om jag släppte aldirg taget, jag grät i floder och sen när dom stack den där sprutan i dig och jag höll i din tass och kände hur du slutatde andas, det kändes som en kniv i hjärtat på mig. Det tog så förbannat hårt på mig att just detta hände. Allt stannade upp och jag grät i flera dagar, jag tänkte på dig vad som än hände. Och när jag har det svårt ibland vill jag verkligen att du ska finnas här hos mig så jag har nån att hålla om bara få känna tryggheten av dig mina underbara ängel. Jag kommer aldrig glömma dig, aldrig älskling. Jag ska tänka på dig tills graven. Jag som alltid kramade din kjuka päls, och nu har jag ingen sån att krama, så tomt..Jag brukar drömma om dig, att du ligger brevid mig men sen när jag vaknar upp och du inte är där känns det förjävligt. Från vaggan till graven babyboy, ilovu and i will remeber you. JAG SAKANR DIG GIZMO! <3

3 Kommentarer
alllääääs:

naaw : (



SKRIVET DEN: 2009-07-15 KL: 02:39:04 URL: http://alvuina.blogg.se/
mie:

Ett litet tips så här mitt i natten! Har du sett den nystartade sidan där man tjänar pengar istället för presentkort? Inte? Kolla in och bli medlem här; http://www.woopa.se/?ref=Moie , blir du medlem via denna länken får du 20 kronor gratis. Passa på nu när där knappt är några medlemmar! Det är helt gratis och har inga åldersgränser!



SKRIVET DEN: 2009-07-15 KL: 02:56:43 URL: http://memie.blogg.se/
BabyMamaDrama - by Caroline:

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/



SKRIVET DEN: 2009-07-15 KL: 02:59:26 URL: http://babymamadrama.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: