lördag.
2009-07-25 / 21:08:03 / Allmänt

Jaa, kvällen var som sagt grymt lyckad igår, så jävla kul alltså. Det blev bv, vara med folk, träffa lite nya människor, höträsket, trolltjärn . YEPP, Natalie,Minna och Tudda, man kan inte ha roligare än dom, i promise.

For iaf hem idag vid 1 tror jag dt var, sen har jag inte roat mig med så mycket.  Min dator är iaf lagad nu så jag är glad igen kan man säga. Imorron kommer Malin,Emil och Leah hit sen har jag träning på kvällen, härligt ;* Blir nog att kanske vara med gustav nån dag oxå, vi kanske skulle dra till gropen.
Rap das armas- Cidinho & Doca.
Eminem- We made you.
Crossfire ft Al Azif- Lady

Ajja, nu ska jag slå på en beckfilm och prata klart med tudda och minna. <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: