norge, here i come.
2009-07-13 / 21:42:40 / Allmänt

Dagen har bestått av att jag har varit med minna hela dan, vi drog till stan ett tag där jag köpte ett läppglans och en tröja. Sen drog vi till b-näset och var på bv osv. Massa moppar körde förbi överallt och vinkade och vi visste inte ens vem det var, och sen vare nå äckel där också, fyfan alltså! Ajja, kom typ hem för några minuter sen och ska packa klart allt, för imorron drar jag till Norge och blir där i ngr dar, vet inte exakt hur många men ni ser ju vilken dag jag återkommer här på bloggen. Ha det så bra här i Luleå nu under tiden jag är borta, hoppas bara att det inte blir superbra väder å jag missar det, de får gärna regna här medans jag e borta (a) Nu ska jag ut o springa (y) Puss på folket. Hörs! ♥!

Btw, smart som jag är så tappade jag bort mobilen i stan idag. Jag skulle ta upp den från minnas väska så varen inte där, jag fick verkligen panik så vi ringde till den så då vare nån som svarade och sa att det var på ecco i smedjan så vi kutade dit och fick det, tack för det alltså, jag hade verkligen panik där ett tag. Men jag har inget minne av att jag lämnade den där inne ? konsigt.


1 Kommentarer
Elin:

ha en bra resa! :)

puss!



SKRIVET DEN: 2009-07-14 KL: 23:19:03 URL: http://elinhjort.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: