onsdag.
2009-07-29 / 20:05:46 / Allmänt

Jag är inte trött, fast jag vakande tidigt idag. Jag steg upp halv 10, för att kunna somna ikväll. Men iaf for in till stan och var där med anton, vi pratade om typ allt och så, gick runt och sen gick vi mot norra hamn och gick där vid vattnet. For hem vid 1 nån gång då jag packade lite och sen for jag på träning, jag har fortfarande inte packat klart. Min kväll kommer däröfr bestå av att packa allting och sen komer nog jenny ringa ikväll oxå. Tidig morron imorron ska upp 06.00 och sen vi 7 åker vi till umeå, UFF FÖRFAN! (: <3 Uppdaterar direkt när jag kommer hem! :D
 
det är svårt för jag vet vad jag vill men samtidigt inte, om allt bara kunde falla på plats som i en dröm.

Sköt om er! ♥

tudda, glöm inte att jag kommer ringa dig imorron klockan 08.00, puss gumman!


2 Kommentarer
tudda.:

jag kommer sakna dig så sjukt så du inte förstår, pusssälski! <3



SKRIVET DEN: 2009-07-29 KL: 21:00:12 URL: http://toastme.blogg.se/
Elin:

lycka till!



SKRIVET DEN: 2009-07-30 KL: 06:53:23 URL: http://elinhjort.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: