söndag.
2009-07-20 / 00:28:49 / Allmänt

Nu har jag kommit hem från Norge, efter att ha varit borta sen i tisdags. Vi har fiskat, bestugit berg, skrattat, åkt in till centrum och shoppat, fotat, gått till en strand och plockat snäckor, gått långa promenader, sett valar och massa mer. Det blev en bilfärd hem idag på 7 timmar och efter att vi kommit hem vare 3 timmar till träning, det var en hård träning ska jag säga men så sjukt skönt att träna igen!

Har  pratat i telefon med tudda och minna i nån timme för ett tag sen, babes alltså gud vad jag saknar er.

Har får ni roa er med att kolla på ngr bilder av alla 500 jag tog ;*

 Från ett berg.
 min fisk, största av alla jag fick :( 5-6 kg.
 krabba.
 Min bror fick upp en torsk på 10 kg,höhö.
 här är man då glad.

Ajja, nu ska jag fortsätta med att snacka planer med ida, fan vad kul! (: <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: