första doppet.
2009-06-14 / 01:56:41 / Allmänt

Det är söndag idag, lr ju nu äre ju natt men ändå. Igår, lördag alltså. Så hade vi ju match som jag inte kunde va med på, blev ändå en förlust emd 2-1 mot öjebyn, men vi var nästan bättre än dom kändes det som. Sen iaf for jag med pappa till hemmakväll och hyrde ngr filmer som jag och min bror nu ikv har ett, ngr skräckisar vare och jag höll på skrika sönder. Höhö, sen iaf har jag bastat och tagit mitt första dopp för iår, kallt vare! Har typ snackat i telefon samanlagt i 3 h under dagen, herregud säger jag bara, åhhhh jag stör mig så enormt på vissa grejer. Men iaf nu är jag jättepigg och vettefan vad jag ska göra, idag ska jag iaf sova, vara med folk tror jag och kanske kolla nån match om det hinns. Men nu blir det hursomhelst sängen för min del. Om ni vill ju bilder från skolavslutningen så finns det lite på min pix: www.nnnatalie.pixbox.se :D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: