fredag.
2009-06-12 / 23:50:44 / Allmänt

Sommarlov! Helt underbart, äntligen alltså. ♥

Avslutning var bra, ngr sjöng också och fysatan vad bra säger jag bara, började nästan gråta :o Efter allt så gick jag in emd tudda till stan, först till hon där vi såg alla studnter i hela stan, fan vad härligt för dom att ta studenten, bara 5 år kvar för oss. Sen iaf gick jag och åt med familjen och sedan vandrade på stan en snabb sväng och fick en tröja för 700 kr och sen fick jag 500 i fickpengar, tack! =) For till minna efter det och var med tudda, ja och redan efter 6 timmar av sommarlovet så voltar jag minna,tudda på en cykel som alla tre sitter på just utanför vårdcentralen, jag skadar mig inte så farligt, men dom typ river upp allt, haha så vi kuta in dit och så blir dom omplåstrade åså, fyfan vad fail alltså. Men nu när vi pratar om det skrattar vi ju som fan, så jävla kul om man tänker på det, men jag fattar inte hur ? Ajja, var med joel och jolla ett tag också, orkar inte berätta allt. Kom hem flr typ 20 min sen och nu vill jag bara tvätta bort sminket, ladda in alla bilder och sova. Men vi hörs ju imorron då alla bilder kommer, KYSS!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: