hotta.
2009-06-20 / 16:22:58 / Allmänt

Midsommaren igår var så jävla lyckad alltså, så himla kul! Först på dan vid typ 2 lr nått sånt så gick vi till ngr och badade bubbelpool, det var verkligne jätteskönt. Sen kom det massa folk dit, minna kom också. Sen så drog vi hem till oss först jag och minna på moppen sen felix och anton på den andra moppen, haha. Iaf hemma hos oss så typ spelade vi fotboll, åt mat och hade askul sen så hämtade jag tudda som var uppe i byn. Vi bastade med alla killar typ 4 st haha på 14-15 år, svinkul vare så badade vi också. Det var förjävla kalt i vattent ska ni veta. Sen iaf vid tolv halv 1 så drog killarn hem och vi typ hade partey all night long, vid 2 gick vi till gäststugan hos grannarna och sov där, fifan vad lyx säger jag bara. Vi såg en film och vid 6 nån gång somnade vi. Vaknade kring 12 idag och sen så typ var vi helt döda, tudda för till sin mormor uppe i byn efter ett tag och jag o minna la oss i solstolarna för att steka. Minna for hem för ungefär en timme sen och  nu ska jag gå duscha och gör mig klar för snart ska mamma skjussa oss till örnsäet, tivoli förfan :D <3

Alltså kvällen igår var super, hoppas vi gör om det med dom som var här, sötnosar! :) Kommer inte glömma denna kväll diretk kan jag ju bara säga! kyss. Har inte sådär jättemånga bilder för det var ju liksom fullt upp här men ni får alla bilder här på bloggen imorron.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: