psg slut.
2009-06-28 / 20:31:47 / Allmänt

Ja nu är psg över, efter en hel helg i piteå och efter att spelat piteå summer games i 3 dar är jag rätt trött.
Fredag: Vi spelade mot aik och förlorade med 1-0, men vi gjorde en grym match i övrigt. For till nolia efter det och var där med elvira. Sen hade vi match igen klockan 5 då vi mötte mjölner och vann md 3-0.
Lördag: Hade match mot domsjö och vann med 1-0, härligt med vinst där med. Vi var där med 2.a i våran grupp och vidare, dom flesta frna laget for till noliaoch träffade folk och hade kul. Sen klockan 4 så hade vi match mot umeå men vi förlorade mot dom med 4-0 och var där med utslagna. Efter matchen duscahde jag och ida där och sen for vi på disco, vi var även med minna och tudda och träffade parre, marcus och massa andra där. Det var så sjukt kul säger jag bara, jag ska inte gå in på detaljer på vad som hände, men alltså! :D
Söndag: Vi fick spela tröstmatch mot täby och den vann vi med 4-0, gjorde ett mål (: Sen for jag med elvira till nolia, vi gick runt och kollade på matcher, hann med att bada oxå och massa annat hände med. Sen skjussade vi hem elvira och alltså den tjejen vilken humor hon har, fläcken och skiten, jo det är precis vad vi är. Fyfan vad vi garvade, jag hade så ont i magen, haha! Btw, Aik vann finalen, jag såg inte men hörde det av pappa för ett tag sen, och alltså dom som vann av f-95 förlorade vi bara med 1-0 mot!
Nu ikväll har jag träffat madde och ngr till, vi badade och surrade mest. Har även hunnit med att prata i telefon med tudda i nån timme. Nu är jag trött och klockan är inte ens 9, ska se tv lite senare. Ajja, sjukt skönt att få sova ut imorron!
 LIRA BK F95, JAG ÄLSKAR ER! (:

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: