söndag.
2009-06-21 / 15:37:27 / Allmänt

Jaa, jag kan bara säga att kvällen igår blev enormt lyckad den med. Vi åkte in vid 6 lr nått till örnäset, jag,minna och tudda där så köpte vi åkband och åkte för fullt i typ virvelvinden, star dancer och break dance, så sjukt kul alltså! Vi träffade oxå massor med folk, nån oskar som vi snackade med i star dancer, sen träffade vi josse och sara och var med dom sen stack sara och då var vi med josse. Efter ett tag gick vi och snacka med fredrik också, och därefter så kom calle jakobsson och så pratade vi med han sen kom han och hans kompisar och satte sig med oss. Sen blev det åter att åka mer karuseller och när vi åkte hem där efter 10 nån gång mådde jag rätt dåligt men det gick över snabbt när jag kom hem.

Idag har vi haft match mot sunderbyn, vi spelade grymt bra och det var jämt hela matchen och sen fick dom in ett tur mål på hörna, surt att förlora med 1-0..

Ajja, snart ska vi ut med båten till klubbviken lr stan, så vi hörs!

2 Kommentarer
funny:

sry men inskruvade hörnor är elins special made.

turen måste vara med henne varje match isåfall!



SKRIVET DEN: 2009-06-23 KL: 23:13:02
natalie:

haha jo, dt var snyggt av hon!



SKRIVET DEN: 2009-06-24 KL: 12:03:10



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: