tisdag.
2009-06-23 / 23:10:33 / Allmänt

Skrev inget igår, men dagen var gr8. Det blev stan med Matilda och sen träning. Idag så har det inte hänt så mycket vi hade match mot mssk påbortaplan och det blev en seger för oss med 6-1, jag gjorde 2 mål, lisa 2 mål och lydia 2 mål. Fan vad härligt med vinst! Imorron ska jag vara md Matilda och får se vad vi hittar på, ska kanske träffa lite folk också ;) På kvällen ska jag döma 2 matcher med Ida och bli 100 kr rikare. Jag ska också få 200 kr imorron av pappa. Har beställt ett par shorts från gina som kommer på torsdag, men jag vill ha dom nu! Ajja, det är sjukt hur mycket jag längtar tills i helgen, psg!!!!!

Blev också bestämt idag att nästa vecka kommer parre,elvira och angelica hit och sover vi ska bada badtunna åde!

Jag blir så förbannad, fattar inte hur man kan göra såhär, alltså jag är verkligen besviken.

1 Kommentarer
tudda:

du skrev matilda för första gången på år! :O :)



SKRIVET DEN: 2009-06-23 KL: 23:14:42 URL: http://toastme.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: