torsdag.
2009-06-11 / 20:43:40 / Allmänt

Bara nåra få timmar kvar nu till imorron då det är skolavslutning och sommarlov därefter, snacka om att jag är förjävla glad. Slippa skolan i ngr veckor sitter aldrig helt fel! Iaf så gick det rätt dåligtför oss i brännbollsturneringen idag, men kanske för att domaren/läraren sög som fan, så jävla dåligt alltså..Vi slutade iaf 10, hängde kvar på skolan med typ ida,lydia,minna,marcus,ludde,axel,linus,rasmus och nån mer kommer inte ihåg. Vid 12 for jag hem och chillade, var nära att jag somnade där ett tag också. Nu ikväll har jag varit med minna och tudda, först var vi till nordkalotten lite snabbt och kollade in alla 9.0r som har bal ikv, sen drog vi till bv  och kollade på p-95:s träning ett atg sen vidare till trolltjärn där ngr folk från gården var och i blev bjudna på hamburgare, fatta schysst =) Kom hem för typ en kvart sen och ska göra klart all inför imorron nu. Duscha blir det att göra på morgonen ist för nu. Lite sorgligt ändå att man kanske inte hinner träffa alla nu under sommaren, men det går nog att fixa. KYSS!
 det blir massa bilder nu i helgen från både i tisdags och från skolavslutningen, så kolla då, puss.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: