fredag, jag älskar dig.
2009-03-20 / 22:10:20 / Allmänt

Ja, jag älskar fredagar för det betyder helg och sova, puss!

Kom just hem, lr för typ en halv timme sen, från sanna o jenny josse var också där. Vi såg typ världens skräckfilm, jag lovar vi skrek! usch fyfan sen skulle man ju gå till bussen själv i mörkret också...

Ajja, skolan var helt okej, på so:n såg vi björnbröder chills om fan, sen flöt dagen på efter skolan for jag in till stan med sanna,jenny och tudda. Monki har ju kommit till smedjan nu så det blev att titta in där och jag hittade ett midjebälte, jag köpte också en tunika och, äntligen! 

Jag är trött som ett svin men måste plugga svenska, ska jag idas ? Kanske går och delar soffa med Marcus som ser film, ja så får det bli.
BTW, bilderna från Thailand är inne på min pix nu.
Ha det bra, pusshey!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: