fredag, lördag!
2009-03-28 / 18:05:33 / Allmänt

Fredag: Alltså det var lätt bästa dagen på länge, fifan asså. Först var det ju då skola, sen for vi in till stan ( sanna,jenny,josse och tudda ) där klippte jag mig, sen hyrde vi filmer, gick och åt och lite till. Sen tog vi bussen hem till mig, på bussen träffade vi ludde också. Sen iaf hos mig då under kvällen så såg vi 2 filmer, åt godis, skarattade,pratade, hade damp, lyssna på musik och lite till. Vid halv 4 nån gång somnade vi, jobbigt värre.
Lördag: Idag vaknade vi halv 10, vettefan varför men ingen kunde somna om, så vi gick och åt frukost, städade ihop allt klädde på oss åde. Ssen for alla hem och jag for in till stan där jag mötte elin,emmelie och sandra och gick med dom. Det blev bara att köpa en sport-topp, men bra de iaf (y)

btw, så har jag ju glömt bort att berätta att i torsdags fick jag min älskling, NIKON 40, den är bara så bra!
Imorron ska man upp tidigt for cup i arcus, futsal, Lira bk <3

Ajja, nu blir det väll msn lr nått, puss!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: