lördag, stolt!
2009-03-21 / 15:06:52 / Allmänt

Jo jag är stolt, för klockan är bara 3 och jag har hunnit med massor! Jag har städata hela rummet, gjort klart nästan alla läxor och så har jag varit ute och gått en sväng.

Jag var ute med Tindra för bara nån timme sen och det smälter som fan överallt, glad jag blir!

Men iaf, sista dagen som trettonåring idag så jag och mamma ska städa lite sen ska hon baka, för imorron kommer hela släkten, höhö. Jag vet redan vad jag ska få, en kamera men jag tror det skulle bli till veckan, som jag har längtat!

Om ett tag blir det storheden, min kväll blir nog rätt lugn. Vad händer för er andra ?
PUSS!

Jag fällde en tår för dig idag gubben, om du bara var här nu så jag kunde få hålla om dig!  <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: