onsdag
2009-03-25 / 16:30:14 / Allmänt

Vi slutade tidigt idag, chill som fan. Jag sanna och jenny såg finally destination 3 klart, och sen bakade vi kladdkaka.
Vid tre tog jag bussen hem, och nu ska jag plugga lite till spanskan till imorron.
Torsdag imorron, vi har spanskaförhör, jag ska till stan med mamma och jag ska klippa mig,  tror jag.

Lista:
HAR DU PUSSAT NUMMER 17?: Ebba guhren, nej.
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 28?: Emma forsberg, gammal lagkompis.
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 32?: Fanny heikkilä, ingen aning på planen kanske (;
ÄR NUMMER 18 SÖT?: Ebba thurfjäll, är hon väll.
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 23?: Emelie enmark, snäll typ.
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?: Angelica s.u, genom fotbollen när vi började i Baik.
HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?: Alva eidegren, jo jag har väll sett hon och så.
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 20 NÄSTA GÅNG?: Elin silver, vettefan.
ÄR DU NÄRA VÄNN MED NUMMER 10?: Angelicas pappa, haha nae.
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 5?: Amanda backlund, nepp.
VAD PRATAR DU OCH NUMMER 30 OFTAST OM?: Emmelie kristo, typ allt!
KÄNNER DU NUMMER 19?: Elin hjort, jodå har kännt hon hela livet.
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?: Amanda liikamaa, jorå (;
VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?: Andre muller, vännnnner (:
HAR DU KÄNSLOR FÖR NUMMER 36?: Gustav simu otmalm, nej.
TYCKER DU NUMMER 13 ÄR SÖT?: August olofsson, nae.

Jag skriver mer imorron, vi hörs! puss <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: