söndag, måndag.
2009-03-23 / 20:06:29 / Allmänt

Jag har haft fullt upp hela söndagen, igår då. Eftersom jag fyllde 14, hela släkten kom hit och det fanns absolut ingen tid att blogga, för på kvällen hade vi spelarmöte på porsön. Det är så att nästa år kanske vi ska fara antingen till gothia eller till SPANIEN! :D <3 Jag fick då: 400 kr, 2 böcker, nagellack, godis, en morgonrock, ett halsband, ett bäddsett och sen ska jag få min kamera ( nikon d40 ) på torsdag eller i helgen! Lilla älskling jag längtar efter dig..

Idag så har det varit helt galet på skolan, det började brinna fast det var bara i en sopkorg, sen så är jag inte klar med so:n än, jag börjar få lite smått panik...Men imorron lovade Hanna att hjälpa mig, tack!

Efter skolan åt jag upp det sista av kladdkakan, det är ju bara så gott. Sen har jag haft träning, superkul bara det att jag suger på vänsterfoten.. Nu har jag igentligen inte tid att sitta vid datorn för imorron har vi engelskaprov, vi hörs!
Pusshey!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: