söndag
2009-03-29 / 17:49:33 / Allmänt

söndag, och nu är jag hemma. Har varit borta nästan hela dagen. Igår ställde men ju om till sommartid och jag höll nästan på att glömma det, men iaf idag ringde klockan 07.00, jag gjorde mig klar och fortill arcus.
Första lira bk- piteå = 2-2 andra matchen lira bk - pajala = 2- 0, jag jag gjorde ett mål. Sen gick vi till final och där blev det 4 - 5  till storfors om jag minns rätt, pissigt. Vi fick nöja oss med ett silver, men jag var så jävla sur...
For sedan vidare till sunderbyn för att heja fram min bror och hans lag till ett guld men icke det heller, silver blev det.
Har duchat och gett ett försök att jobba klart matten, det gåringe vidare. Måste ringa S eller J sen och fråga om de sista svenskafrågorna som jag inte förstår. Men nu ska jag aif packa upp väskan, ladda in lite bilder i datorn och ta mig något att äta.  Vi hörs, kyss.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: