4ever.
2009-05-31 / 21:21:35 / Allmänt

Bredlägeret var grymt kul, men satans vad varmt det har varit idag. Kan bara säga att det var rätt nervöst i början men det släppte fort och det gick inte så dåligt faktiskt! Det har varit en riktig stekardag  man behövde inte direkt sola för jag har jag fått bruna ben, väldigt alltså helst knäna. Har även bränt mig i fejjan. Matchen som var direkt efter lägret mot koskoskulle gick rätt bra, det blev 2-2 och med  tanke på att vi spelat fotboll i 6 timmar innan så tyckte jag vi gjorde bra ifrån oss. Den här veckan har jag inte fått en enda sovmorgon pga skolan och all fotboll, och nu är jag ändå inte trött,rätt imponerande för att vara mig. Har duschat en kall dusch och varit lite social med folket för ett tag sen, ska gå och chilla frmaför tv:n nu och se om det är nått bra. BTW, jag har gjort bort mig idag, alltså det var så himla hemskt, då menar jag att jag verkligen gjort bort mig, fan vad dum jag är! jag vill bah skratta åt att jag är så trög.

Lira bk, jag älskar er tjejer. Mina änglar 4ever (:

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: