everybody can hear you, I promise.
2009-05-19 / 22:19:44 / Allmänt

Dagn har varit rätt chill, vanlig skoldag. Finns typ inget mer att berätta om den.
Efter skolan for jag hem, packa väskan och åt. Sen drog jag på träning. Åkte hem till Minna vid 7, sen duschade jag och så var vi ute ett tag. Jag kommer spendera natten hära, vi har sovmorgon imorron, sen är det klassikern, ich sedan slutar vi, asså jag älskar den här veckan, för efter typ en timmes cykling så slutar vi och är lediga resten av veckan.
PUSS!

1 Kommentarer
elin:

sv; Alltså jag testade spetsklänningen och jag tycker det ser ut som att jag ska ta studenten och jag vill inte vara för finklädd i 7an, för då kan man som inte stiga i klädseln :)



SKRIVET DEN: 2009-05-20 KL: 08:22:07 URL: http://elinhjort.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: