I close my eyes, and shake my head.
2009-05-20 / 21:06:35 / Allmänt

Just nu så sitter Tudda i planet påväg till Turkiet, tror ni man är nå avundsjuk lr ? En hel vecka kommer hon få vara där, köpa kläder, chilla varenda dag, steka som fan i värmen där, äta gott och ha det helt bäst! Jag kommer sakna dig gumman <3 Men jag ska inte klaga, eftersom i mars var ju jag i Thailand i 2 veckor och fick göra precis samma sak, jag älskar det, värmen o allt, så jävla skönt, jag vill verkligen tillbaka. Men när jag är 18 år har jag bestämt att jag och ngr kompisar ska fara utomlands, fifan vad nice alltså. Måste bara vänta 4 år... Men det går väll snabbt för jag kommer ju hinna göra så mycket annat under den tiden. Håller föresten på att läsa en bok " kort kjol", den verkar rätt bra så jag får se om jag fastnar för den, men det gör jag nog, lånade den av Minna idag. Jag har träning imorron redan vid 12, hade tänkt att sova ut riktigt ordeltligt, men det sket sig. Nu blev det 2 inlägg på raken nästan, men jag har sålite att göra, upptäkte just att det är ju grey´s på tv, så får väll gå se det. puss <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: