Jag förlorar mig i dig.
2009-05-20 / 18:21:17 / Allmänt

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
[Jag säger] Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.

Vilket jävla väder alltså, regnregn och åter regn typ. Kom hem kring halv 5 idag, för minna då alltså. Jag och Minna hade verkligen kul igårkväll, pratade om allt och alla, vilka samtalsämen som vi pratade om ska jag inte ta upp här. Men iaf, vakande efter 8 nån gång imorse, Minna var ju då inte hemma så jag klädde på mig, sminkade mig och sedan kom hon tillbaka från tandläkaren, vi åt och sedan var det bara att cykla till trolltrjärn. Haha, och som vi skämdes över våra hjälmar, vi som inte är 15 måste ju ha hjälm nu, men nästa år då jävlar slipper jag det (y) När det är klassikern alltså, annars använder man ju aldrig hjlälm. Men iaf, vi cyklade då klassikern, som var 2 mil, på 50 minuter. Hräligt så det blev att sluta för dagen då. Vi for och mötte upp Tudda, och sedan for vi hem till s&j där vi kollade på typ världens skräckfilm, Eden lake heter den. Men för er som gillar skräck borde ni se den, fyfan alltså, så jävla hemsk, man vill ba gråta. Efter det drgo vi oss till bv, sen till minna, sen till berget, sen till bv igen och sedan minna, efter ett tag for vi till trolltjärn och träffade på oscar, tom, joel, jakob, emil och august, vi hade tänkt att dom skulle bada, men dt ville dom inte. Fan vad chill vecka alltså, lediga är man ju nu å allt, det behövs verkligen. Ajja, måste dricka nått håller förfan på törsta ihjäl. kyssss.

Det går inte att ladda upp bilder, DAMP!

1 Kommentarer
elin:

sv; Aja, men jag tycker så iaf :)



SKRIVET DEN: 2009-05-20 KL: 22:47:03 URL: http://elinhjort.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: