losing you.
2009-05-21 / 18:53:00 / Allmänt

Namn:  Nathalie Collin
Ålder:  14
Ögonfärg:  Blå
Längd:  ca. 166 cm
Hemsatad:  Luleå
Vikt:  *-*
Skola:  bergskolan
Idol:  Vet inte riktigt :|
Dröm:  Att jag ska lyckas med mina drömmar.
Födelsedag: 22 mars
Sjärntecken:  Vädur
Hårfärg:  blondin!
Rädsla: Ensamhet, typ
Kläder: Olika.
Smink: Mascara, ögonskugga, fundation för det mesta.
Mål:  Gör ditt bästa med livet, du lever bara en gång.
Humor:  HAHA, vettefan men nog skrattar man åt den ibland.
Husdjur:  ! hund, katten dog i december.
Sport:  Fotboll

Den mest använda ordet om dagen:  Typ.
Den mest använda meningen om dagen:  Ingen aning :D
Gjort något riktigt pinsamt nångång:  Många gånger.
Vad du vill jobba som när du är stor:  No idea. 
Bästa årstiden på året:  Men SOMMAREN! :D <3
Är skolan kul:  Kan det vara ,när man har sina vänner som lyser upp dagen ja!
Har du tänkt på livets mening: Ofc.
Velat rymma:  ja0
Många vänner: Joo
Känt längst:  Sanna,Jenny,Minna,Tudda,Sandra, Josse,Elin typ.
Är mest lik:  Vet inte.
Den bästa känslan:  Lycka
Värsta känslan:  ...
Litar på dina vänner:  Självklart.
Vilken dag på veckan är bästa:  Fredag
Vart vill du igenkligen bo:  Sthlm kanske, och sen vill jag ha ett hus i Thailand.
När/hur vill du dö:  Inget som jag direkt lpanerat, men det skulle vara rätt chill att leva tills man är 100.
 Startat storbråk:  njä, iaf med min bror
Bangat någongång:  Eh?
Spelat in en skiva:  Nej.
Spelat in en film:  ja
Vart modell:  nae, lr en gång hos Stella, just for fun då.
Sovit utomhus:  Jo
Tältat:  Ja
Rymt:  Njaa.. Hahaha
Vart på en scen:  Ja
Svimmat inför folk:  Ja
Dansat ute i regnet:  Ja
Spytt i en affär:  Nej
Gjort nått dumt:  Jo
Grinade senaste:  några veckor sen tror jag.
Har vattenpipa:  Nej
IG i nått ämne:  Nej
Mvg i nått ämne:  jodå
Svurit år läraren:  nej, inte på det sättet.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: