miaow ;)
2009-05-26 / 19:44:28 / Allmänt

Åh, FYFAN VAD JOBBIGT!
Jag är så jävla less, trött och bara irriterad!
Jag har varit trött hela skoldagen, den ända grejen som varit bra med skolan 2 day är att när vi sprang maxtestet på idrotten så fick jag 7.45, Minna fick 7.46, såjävla stolt jag är asså, minna vi e bah bäst (: Sen då efter skolan mötte jag upp Angelica och jag var svinhungrig när vi satt där på bushållplatsen och då så hade hon köpt en macka och en dricka så jag fick dt, sötnos :D Sen iaf påväg till porsön så sov jag lite i bussen, lr ja vila kanske för jag somnade aldrig med dt var nära. Sen väl där så var det typ 5 min kvar tills träningen skulle börja så vi kuta in i idrottshallen och bytte om där, och så när vi typ står där och byter om så hör vi röster:
Angelica: jag tror det kommer nån jag hör röster.
Jag: nej dt är ingen vänta nu på mig jag är inte klar
Angelica: Men dom kommer!
Jag: FAN!
Båda asgarvar och så springer vi ut, jag hann typ precis ta på mig tröjan åde, fatat tur då, och killen vi mötte där var kanske inte ens 20 och han började le o allt, pinsamt...
Nu är jag så himla stressad, ska plugga till matteprovet imorron, sen ska jag se desperate houswives också!

Det känns fan som att jag aldrig hinner sova..  Ajja, ska ladda in lite bilder i datorn nu, kyss.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: